وبلاگ

ابزار پولیش - وبلاگ

پین توپر ، ابزار پولیش و پین تثبیت رزوه دار همگی در این مطلب به آن پرداخته شده است. ابزار پولیش می توانند موارد متفاوت و یا حتی دستگاه های متفاوتی باشد که برای پولیش کردن وسایلی مانند خودرو به کار می روند.

پین توپر

پین های توپر دقیق برای کمک به مکان یابی یا تراز دقیق اجزای دستگاه استفاده می شود. اگرچه ممکن است کوچک باشند، اما در تعدادی از موقعیت‌ها نقش محوری دارند، بنابراین وقتی نوبت به خرید پین‌های توپر دقیق برای کسب‌وکار شما می‌رسد، مهم است که فقط روی قطعات با بالاترین کیفیت سرمایه‌گذاری کنید. پین های توپر دقیق را می توانید در وب سایت فرم و برس تهیه نمایید. پین‌های توپر دقیق ما که از فولاد ضد زنگ ۴۱۶ یا فولاد آلیاژی ۸ ساخته شده‌اند، در طیف گسترده‌ای از قطرها و طول‌ها – هم متریک و هم امپریال – در دسترس هستند تا برای کاربردهای مختلف مناسب باشند.

پولیش‌ها و ماشین‌های بافینگ استوانه‌ای، هونینگ و لپینگ نیز موجود است. پولیش ها و ماشین های بافینگ استوانه ای یا قطر خارجی (OD) برای سنگ زنی و پرداخت در فضاهای کوچک مانند شفت ها، رول ها، بادامک ها و سیستم های شیر استفاده می شود. ماشین‌های پولیش استوانه‌ای و ماشین‌های بافینگ ممکن است در کاربردهای اضافی مورد استفاده قرار گیرند. ماشین‌های هونینگ از سنگ‌های چسباننده، ساینده یا چوب‌های فوق ساینده که در داخل یک فیکسچر نصب شده‌اند، استفاده می‌کنند. فیکسچر زمانی که روی سطح اعمال می شود می چرخد و رفت و برگشتی می کند. تجهیزات هونینگ تراز سوراخ ها را اصلاح می کند تا سطح مناسب برای کاربرد ایجاد شود. براق کننده ها و ماشین های صاف کننده سطوح صاف با پرداخت های ظریف تولید می کنند. آنها از یک ساینده شل در یک مایع حامل استفاده می کنند که در آن قطعات بین صفحات بزرگ لبه پردازش می شوند. لپ کردن باعث حذف مواد بسیار کمتری نسبت به سنگ زنی و پرداخت می شود.

انواع دیگر پولیش ها و ماشین های بافینگ عبارتند از: تراش های پولیش، فوق فینیشرها و تجهیزات ارتعاشی یا نوسانی. پولیش های مداری و ماشین های بافینگ از یک حرکت مداری در حین تکمیل یا سنگ زنی استفاده می کنند. تراش های پولیش، پولیش ها و ماشین های بافینگ تخصصی هستند که سطوح صاف یا ریز را تولید می کنند. آنها دو محور مخروطی دارند که چاک های نگهدارنده ابزار را فراهم می کند. براق کننده ها و ماشین های بافینگ سطوحی با زبری بسیار کم تولید می کنند. براق کننده های ارتعاشی یا نوسانی و ماشین های بافینگ از یک حرکت ارتعاشی در حین اتمام کار استفاده می کنند. براق کننده های تخصصی و ماشین های باف کننده نیز در دسترس هستند. از جمله کاربردهای آن می توان به اسکریفایرها، فایل های برقی، خراش دهنده ها، جداسازی حرارتی و نازک شدن ویفر اشاره کرد.

وقتی صاحب وسیله نقلیه هستید، هیچ چیز بهتر از داشتن یک ماشین زیبا نیست. پولیش کردن خودرو نه تنها به آن درخشندگی می بخشد، بلکه به حذف لکه های کوچک از بدنه کمک می کند. هنگامی که به دنبال پولیش کردن ماشین خود هستید، دو روش اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای بازگرداندن درخشندگی به رنگ استفاده کنید. شما می توانید رنگ خود را با دست، با پولیش و پارچه و یا با استفاده از دستگاه پولیش خودرو جلا دهید. به طور کلی، با پولیش ماشینی، نتایج بسیار بهتر و سریع‌تری به دست می‌آید، و اگر رنگ شما نیاز به جلا دادن کامل دارد، ارزش آن را دارد.

آیا ماشین پولیش خودرو ارزشش را دارد؟

پس شما به دنبال پولیش ماشین خود هستید؟ هنگامی که به دنبال خرید یک دستگاه پولیش خودرو برای رنگ آمیزی خود هستید، چند نکته وجود دارد که باید ابتدا در مورد وضعیت فعلی خودروی خود و توانایی شما در ماشینکاری ماشین ها یا رنگ خودروها در نظر بگیرید. در زیر ملاحظات اصلی وجود دارد که ممکن است بخواهید در ذهن داشته باشید.

عمق نقص نقاشی

به دلیل کمی ساینده بودن، می توان از پولیش برای کمک به کاهش دید خراش های جزئی بر روی پوشش شفاف سطح خودرو استفاده کرد. همانطور که گفته شد، حتی ماشین‌های پولیش خودرو نیز نمی‌توانند خراش‌های عمیقی را که روی رنگ بریده می‌شوند را پاک کنند. اینها باید به صورت حرفه ای و با استفاده از متخصص تعمیر بدنه خودرو مانند رهبران بازار، تعمیر شوند.

نکته مهم: وقتی تصمیم می گیرید که آیا می خواهید ماشین خود را براق کنید یا باید با متخصص تماس بگیرید، می توانید ناخن خود را روی خراش بکشید. اگر ناخن شما گیر کرد، احتمالاً باید با متخصص تماس بگیرید و آن را تعمیر کنید، زیرا بعید است که لاک زدن آن صورت بگیرد.

توانایی فنی شما

اگر تجربه و تخصص قبلی در کار با برخی از انواع پولیش‌کننده‌های ماشینی نداشته باشید، ممکن است در نهایت ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشید. اگر چنین است، اغلب بهتر است آن را به متخصصان بسپارید!

پین تثبیت رزوه دار

این پین حالت سیلندر مخروطی دارد. این مدل از پین های تثبیت رزوه دار معمولا بسته به کشوری که در ان تولید شده اند، کیفیت متفاوتی دارند. این پین برای متصل کردن شیار ها کاربرد بخصوص دارند و از آنها برای بستن و باز کردن قالب ها، بستن و باز کردن نقاط جرخشی و مفصلی و غیره کاربرد دارند.

برای خرید پین تثبیت رزوه دار، ابزار پولیش و پین توپر به وب سایت formoboresh.com سری بزنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.